donderdag 8 april 2010

Shirtje voor bij rokje voor Saartje





Hoi allemaal,

Na het groene shirtje voor Emily, nog 1 gemaakt voor Saartje. Het patroon is gebaseerd op de roos 5011 met een roezeltje wat ik gezien heb bij een vestje van Mexx. Persoonlijk vind ik deze kleurcombinatie mooier dan het setje van Emily (bij haar rokje heb ik ook nog een roze t-shirt gevonden bij de Hema, past er precies bij). Saartje is er helemaal blij mee. Vooral ook omdat het korte mouwen heeft en ze het warm heeft (dat was natuurlijk gisteren, maar ze wilde vandaag echt geen vestje aan, voor binnen dan, buiten heeft ze natuurlijk wel een jasje aan).

Groetjes,
Danielle

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig T-shirtje.
    Mag ik je vragen hoe je die mooie randjes bekomt? Met een gewone machine of een over/coverloch ?
    Vriendelijke Groeten. Chris.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chris,

    De randjes werk ik af op de lockmachine met een rolzoom. Ik zet de differentieelknop op 0.7 en de rest op rolzomen, je krijgt dan een roezelrandje (kan alleen bij tricot).

    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen