donderdag 22 april 2010

Bijpassend shirtje voor Koninginnedagoutfit




Hoi allemaal,

Saartje mag morgen in rood-wit-blauw-oranje naar school. De kinderen worden dan opgehaald met de bus (spannend!) en krijgen een voorstelling van een pipo in de sporthal (en een grote zak met snoep, wist mijn dame nog te herinneren van vorig jaar!). Ze hebben allemaal een hoed gemaakt en ze mogen in bijpassende kleren komen. De oranjevereniging in het dorp biedt dit de kinderen aan. Voor Saartje had ik al het patroonloze plooirokje gemaakt en nu nog een bijpassend shirtje. Ik hoop dat ze het aan kan want het is maat 110/116. Gisteren zag ik dat er een gat in 1 van de mouwen zat, dus bijzonder geschikt om af te knippen en er een Koninginnedagshirtje van te maken. Omdat ze natuurlijk hun jas aan moeten een versiering op de haar spijkerjas, vastgeknoopt in het knoopsgat, dus zo weer te verwijderen. Ik doe mijn best om morgen een foto te plaatsen in vol ornaat met hoed en al.

Update: 's morgens was ze niet echt hanteerbaar, daarom een foto na het bezoek aan de clown. De zelgemaakte hoed wilde ze niet op, het jasje was al uit en ze heeft nog rode strepen op haar wangen (wit en blauw zijn al verdwenen...). Wat een schatje is het!

Groetjes,
Danielle

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk shirt! En ook na koninginnedag nog goed bruikbaar toch?
    Die versiering aan de jas is ook leuk. Ik moet ook nog iets bedenken.....

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Danielle! ben benieuwd naar de foto!

    Groet,

    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je een award gegeven, kijk even op mijn blog.
    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat superleuk!! dat wordt vast een mooi totaalplaatje.

    BeantwoordenVerwijderen