vrijdag 16 april 2010

Buttercup Bag


Hoi allemaal,

Zoekende op blogland kwam ik de Buttercup Bag tegen. Leuk tasje en niet te moeilijk werd erover gezegd, en inderdaad dat klopt. Tasje naait gemakkelijk weg en ik vind het een leuk formaat. Het patroon is van mevrouw Rae Hoekstra die op haar blog een (Engelse) tutorial heeft gezet, zie http://www.made-by-rae.com/2009/02/free-buttercup-bag-sewing-pattern.html. Ik denk erover om van wit katoen nog 6 tasjes te maken en deze op het feestje van Saartje te laten versieren door haar vriendinnetjes. Hebben ze allemaal een leuk tasje mee. Als iemand nog ideeën heeft voor de versiering (dacht zelf aan Action textielstiften en roosjes op erop te plakken), dan lees ik het graag.

Groetjes,
Danielle


3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk tasje. En wat een superidee voor een feestje. Om de meiden te tasjes te laten versieren!! Bridget staat naast me mee te kletsen en heeft het over een glitterkroontje of glittervlindertje om erop te doen. Je hebt ze in verschillende versies, maar die moet je er dan wel opstrijken.

    Misschien bij aanvang uit laten kiezen wat ze erop willen, en dan erop strijken terwijl de dames wat drinken of bloemetjes/kraaltjes aan het uitkiezen zijn.

    Bridget zit hier helemaal te fantaseren. Ik geloof dat ze het voor haar volgende verjaardag wel wat vindt!! Hahaha!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk tasje geworden, hij staat ook nog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent wel erg lekker crea bezig he! Super!

    BeantwoordenVerwijderen