maandag 5 april 2010

Plooirokje Saartje





Hoi allemaal,

Op verschillende blogs kwam ik het plooirokje tegen van Mme Zsasza 'het patroonloze plooirokje' en dat sprak mij wel aan (vooral dat patroonloze). Aan het rekenen geslagen en het rokje geknipt uit een stuk katoen wat ik had meegenomen voor Koninginnedag. Eerst maar eens kijken of het past (zit een rits in). Heb ook nog rood/wit/blauw band voor extra Koninginnedag-effect. Misschien ga ik er dat ook nog opnaaien. Of hier en daar een strikje of zo. Morgen even een foto met het model.

Groetjes,
Danielle

4 opmerkingen:

  1. Mooi rokje! Ik heb hem idd al meer gezien hier. Kan je me de link ervan sturen, wil hem ook wel maken voor Eline...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke applicatie ook die bloem, zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lydia,

    Hier de link: http://madamezsazsa.blogspot.com/search?q=plooirokje

    De applicatie is een bloem die ik op de markt gekocht heb aan een elastieken lint. Het zijn allemaal bloemen achter elkaar. Heb een halve meter lint genomen (zo'm beetje 8 bloemen) kan ik er nog wat kwijt op haarbanden enz. (zijn er ook in meerdere kleuren).

    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen