vrijdag 26 maart 2010

Romo voor mezelf


Hoi allemaal,

Deze keer een rokje voor mezelf. Ik had van de beige pauwstof (tricot) al een rokje voor mezelf gemaakt, maar wilde graag van de witte katoen pauwstof nog een romo voor mezelf maken. Op het stoffenspektakel dit stofje gekocht en nu met het mooie weer gauw voor de dag gehaald. Ik heb er een blinde rits in gezet. Had ik de rits aan de bovenkant tekort afgeknipt en toen ging het runnertje eruit....terwijl alles al klaar was (beleg e.d. al vastgenaaid en doorgestikt). Zat maar 1 ding op, uithalen en nieuwe rits erin, ging gelukkig heel goed. Ik vind het een leuk rokje, maar het is dan ook helemaal mijn stofje.

Groetjes,
Danielle

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een superleuk rokje van een superleuk vrolijk stofje!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kei-leuk!!! Ik sta er echt versteld van wat jij allemaal in korte tijd kan naaien zeg!
    Fijn weekend!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Danielle, staat je ook erg mooi! Leuk stofje ook... heb ik hier ook liggen voor Eline haar rok, in combinatie met andere stofjes. Erg leuk! Je kan zo de catwalk op!

    Groet,

    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen