dinsdag 2 maart 2010

En nog een rokje voor Saartje....






Hoi allemaal,

Dit rokje had ik vorig jaar zomer geknipt, maar nog niet in elkaar genaaid. Het kwam nu weer voor de dag, want ik had het bij mijn zomerstofjes gelegd. Vorig jaar nog een enorm werk (dit is het tweede rokje), want het eerste rokje had ik de pas en belegdelen door elkaar gehaald en het rokje bleek toen veel te wijd. Nu bijna alles door de locker en met mijn inmiddels favoriete blinde rits en de ottobre afwerking van het beleg, was dit rokje zo gepiept. Als afwerking heb ik een rolzoom genomen en deze met borduurgaren gestikt. Ik heb de rolzoom 2 x gestikt (over elkaar dus), zo is het stiksel dikker en mooier.

Het rokje komt uit een bizzkids (weet even niet precies welke).

Groetjes,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten