woensdag 21 oktober 2009

Rood met witte stippen....




Gisteren deze fleece gehaald bij de Action. Daar moest wat van gemaakt worden. Gewassen en gisteravond aan de slag. Ik heb het patroon Antonia van Farbenmix als basis genomen. Dit patroon verlengd en wijd uit laten lopen. Toen de muts. Omdat ik nog nooit een muts genaaid heb heb ik een muts uit een knippie gehaald, maat 122 zoals de Antonia. Vervolgens heb ik er een rondje aan getekend en de muts als geheel uitgeknipt. Ik had geen idee hoe ik de muts vast moest zetten en heb eerst allebei de kanten dichtgenaaid, fout dus, maar leve fleece, je kunt het gemakkelijk weer wegknippen en opnieuw beginnen. De achternaad dus weer open geknipt en toen deze bevestigd aan de hals. Heb dus uiteindelijk de spiraal aan de verkeerde kant van de muts erbij getekend. De volgende keer gaat het zeker goed. Saartje zelf vond de trui wel leuk, maar de muts een beetje speciaal (een beetje roodkapje-achtig). Ikzelf vind het een leuk ding, lekker om in te spelen. Wie weet komt er nog wel een.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten