zondag 18 oktober 2009

Nog meer....





Deze kleertjes heb ik afgelopen week gemaakt. Saartje draagt een rokje van Bizzkids. Het is het 1 uurs-rokje, zonder roezel en tailleband. Nu is het rokje echt klaar in 1 uur! Daarboven een Antonia van paars en roze, haar lievelingskleuren. De mouwtjes zijn weer van dezelfde stof als haar rokje, een echt setje!

Emily heeft een wikkeljurkje aan. Het is het bekende roos 5011 model. Ik vind hem erg mooi geworden. Terwijl ik bezig was heb ik de mouwtjes nog bedacht en het aquablauwe biasband. Maakt het geheel erg fris. Ook nog zigzagband achterop genaaid met daarboven een strikje. Deze strikjes komen weer terug in de legging (opgehaald met elastiek). Heb ook nog farbenmix lint gebruikt bij de mouw, maar niet helemaal goed uitgekiend waar ik het erop moest stikken. Volgende keer beter.

Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten