dinsdag 2 augustus 2011

Eerste najaarsrokje voor Saartje


Hoi allemaal,

Na tijden van afwezigheid, hier weer een berichtje. De afgelopen maanden wat minder genaaid omdat ik wat minder tijd ervoor had. We hebben namelijk de tuin verbouwd en zijn lekker op vakantie geweest. Straks wordt ook nog de woonkamer verbouwd/aangepast, dus dan zal er ook wel minder tijd over blijven om te naaien. Maar goed, na de vakantie lekker een rokje genaaid voor Saartje. Het is een patroon uit de Ottobre, uit mijn hoofd januari 2010. Dit model zit haar mooi. Omdat de stof doorzichtig is heb ik er zelf een tule rok onder gemaakt, die ik een beetje omslachtig heb vastgezet, goede leer voor de volgende keer!

Groetjes,
Danielle

2 opmerkingen:

  1. Ik had je posts al gemist! :) Leuk rokje is het geworden, het is echt weer waardoor je aan najaarskleding gaat denken.

    BeantwoordenVerwijderen