donderdag 24 februari 2011

Buit Stoffenspektakel





Hier de buit van het Stoffenspektakel van gisteren.

De bovenste 4 stofjes zijn voor 2 ABC 92 patronen. De roze versie voor Emily en de witte versie voor Saar. Het zwarte stofje met bloemen voor een rokje voor mezelf. De witte met circels (tricot) om te verwerken in shirtjes voor de kids en misschien een zomerjurkje nog voor mij. De tweede foto, de bovenste 2 stofjes voor een Lodger voor een vriendin, daaronder 2 katoentje voor jurkjes voor de meiden. De onderste foto, daar staan alleen tricots op voor shirtjes, leggings e.d. Ik kan weer aan de slag (alsof er niets lag ;).

Groetjes,
Danielle

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, alsof er niets lag... ik zie het al helemaal voor me. Kom je met tassen met stofjes thuis, sta je voor de kast met allemaal legplanken vol stofjes... tja waar zal ik dat nu eens stoppen... Ik heb het zelfde probleem hoor. De stofjes van afgelopen zaterdag op de Utrechtse lapjesmarkt, heb ik ook maar net in de kast gekregen omdat ik net op tijd iets anders weggenaaid heb...!!!

    Je hebt mooie stofjes uitgekozen, heel veel plezier met het in de kast krijgen en creaties maken!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, jij bent goed geslaagd!!! Ik zie een aantal bekende stoffen... :) Ik ben gisteravond ook begonnen aan een lodger voor een vriendin, alleen heb ik de taupe fleece met roze ballen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke stoffen zeg!!

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke buit heb je gehaald hoor op het stoffenspektakel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit.
    Ik denk altijd dat ik niks op voorraad heb en als ik na een aankoop in de kast kijk dan zie ik stofjes waarvan ik denk; oh ja die had ik ook nog.
    Volgens mij zijn we allemaal hetzelfde ;-D
    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen