zaterdag 2 oktober 2010

2 rokjes voor de meiden uit de Ottobre 1/2010




Hoi allemaal,

Uit de Ottobre 1/2010 maakte ik al eerder deze rokjes. Dit model valt echter zo goed, dat er eigenlijk geen rits in hoeft. Bij de vorige rokjes ging de rits stuk en toch kreeg Saartje haar rokje aan en zakte het niet af, kijk dat scheelt weer een rits inzetten. Bij Emily was het vorige rokje al wat te groot en heb ik naast de rits ook elastiek gebruikt. Ik dacht dat het nu wel mee zou vallen, maar ook nu is het rokje te groot. Achter heb ik 3 tunneltjes gemaakt en daar een elastiekje doorheen geregen.

De shirtjes zijn van de Hema en de applicaties heb ik van de zomershirtjes afgeknipt en met plakfolie (geen vliesofix, dat is niet sterk genoeg) op deze shirtjes gestreken. Even kijken hoe het houdt in de was en anders nog even vastzetten met een zigzagje. Ze hebben er weer een setje bij.

Groetjes,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten