donderdag 5 augustus 2010

Gogo-shirt voor Job



Dit shirt lag al maanden klaar. Ik zou er een gogo op appliqueren, maar kon niet echt de gang vinden. Omdat ik het weer tegen kwam (ben de zolder aan het opruimen), er toch nog maar een gogo-shirt van gemaakt. Weliswaar op de gemakkelijke manier. Ik heb hier promotiemateriaal van de gogo's liggen en heb 2 vlaggetjes gescand en uitgeprint op speciaal papier voor donkere shirts. Daarna erop gestreken en klaar! Job helemaal blij!

Het shirt is een Antonia, versierd met een lapje tricot op de shouders en contrasterende boordje en bandjes. Alles afgewerkt met de cover (ziet er toch wel mooi uit... ik ben de laatste tijd toch weer voor de tweelingnaald gegaan, maar als ik dit dan weer zie...)

Groetjes,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten