dinsdag 27 juli 2010

Positieshirt Burda 6/2010



Hoi allemaal,

Een positieshirt voor mezelf gemaakt. Komt uit 1 van de laatste Burda's. Het is echt een positieshirt voor als je wat verder bent in je zwangerschap, ik heb er aan beide kanten 4 cm. vanaf gehaald omdat ik te veel ruimte van voren had. Wel handig voor als ik nog verder in mijn zwangerschap ben, maar niet mooi voor nu. Hij is goed gelukt en makkelijk te maken. Er is ook nog een jurkje van, die ga ik ook nog wel maken. Het lintje keren is niet meer gelukt. Doordat het maar 3 cm breed was en in de naad verkeerde kanten op elkaar had gelockt was het niet meer te keren. Misschien dat ik nog een ander lintje bij koop, maar zo staat het ook prima.
Overigens zit de zoom er nog niet in ten tijde van het maken van de foto (mijn fotograaf moest naar bed, dus dan maar een foto zonder zoom....) Inmiddels zit er een nette zoom in...

Groetjes,
Danielle

1 opmerking:

  1. Mooi shirtje Danielle, staat je erg goed en je krijgt idd. al een lekker buikje hoor!

    Groetjes,

    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen