zaterdag 31 juli 2010

Nog een positiezomerjurkje Burda 6/2010 nr. 132


Hoi allemaal,

Na het positieshirt uit de Burda ook nog het jurkje gemaakt, als een soort proef. Het tricootje heb ik gekocht op het stoffenspektakel. Het is erg dun, maar wel geschikt voor een zomer- of strandjurkje. Het model is gemakkelijk te maken (zeker als je het al een keer gemaakt hebt en het ligt geknipt klaar!). Ik ga hier zeker nog een versie met lange mouwen van maken. Ik heb nu overigens de rok zonder naden geknipt (de zijkanten). Het tricot was iets smaller, maar het gaat prima. Volgende week nog een weekje naar de camping en deze gaat zeker mee!


2 opmerkingen:

  1. Mooi jurkje! Fijn als je eenmaal een goed patroon hebt, dan kun je er zelf verder mee variëren.

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een award toegekend, als je het leuk vind kun je daarover meer lezen in mijn blog.

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen