vrijdag 15 januari 2010

Shirt Antonia voor Emily




Hoi allemaal,

Weer eens een shirtje voor Emily gemaakt. Deze stofjes heb ik al een tijdje liggen, maar had nog niet echt een bestemming ervoor. Van het bloemenstofje heb ik ook nog een stuk katoen liggen. Deze wil ik gebruiken om een rokje te maken. Ik wil dan een spijkerbroek afknippen en dan het katoen gerimpeld erlangs zetten. Ga ik morgen of anders volgende week naar kijken. Heb ook nog geen biasband gevonden die ik leuk bij dit stofje vind passen, morgen maar eens kijken op de markt.

Ben weer druk met mijn lock- en covermachine bezig geweest. Het shirtje heb ik helemaal op deze machine gemaakt. De rand onderaan is goed gelukt en de steek bij het boordje is een toevalstreffer, ik had 1 naald niet ingeregen en toen kreeg ik deze (ketting)steek, vond hem mooi staan, dus die is gebleven.

Groetjes,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten