maandag 18 januari 2010

Setje compleet




Hier ook het rokje van de roosjesstof. Ik weet niet of ik hem mooi vind. Het rokje is van voren iets langer dan van achteren. Dit komt door de rits die van voren zit en waar ik onder wilde blijven en haar 'pamperkontje'. Als ze het shirtje er bij aan heeft staat het niet zo leuk als het shirtje erboven valt, dan zie je niets meer van het spijkergedeelte van het rokje. De legging heb ik er gisteren nog bijgemaakt, kon nog net uit de stof. Wat vinden jullie?

Groetjes,
Danielle

1 opmerking:

  1. Als onze Hannah een rokje aan heeft lijkt het ook altijd alsof voor langer is dan achter.
    Ik roep altijd dat het door haar 'dikke' swingbillen komt, ze loopt ook altijd met zo'n draaikontje ;-) Trek ik hetzelfde rokje bij haar tweelingzusje Eva aan dan is er niks aan de hand....
    Ik vind het idee van het rokje super en zou het lekker zo laten.

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen