zondag 3 januari 2010

Bezig met een lodger






Hoi allemaal,

Omdat schoonzus ook wel een lodger wilde en ik deze al lange tijd wilde maken, maar eigenlijk niet zo goed durfde, een proefmodel gemaakt. Met de echte lodger ernaast ging het gemakkelijk. Ik vind hem erg mooi worden. De doek is van dubbel fleece met aan beide zijden een ster geappliqueerd. Deze stoffen had ik allebei liggen. Het fleece is van de Action en het tricot ooit een keer bij de stoffenkraam gekocht. Schoonzus wil de doek van nicky velours. Voor de koordjes heb ik zakjes gemaakt. Op het stiksel rondom en het stiksel voor de tunnel is hij af, maar het garen is op.... Morgen garen, koord (of elastiek?) en stoppers halen. Als hij helemaal af is komt er nog een foto. Misschien gaat het een kadootje worden voor de buurvrouw (die is al 'overtijd') en ga ik nog roze of blauw/rode accenten aanbrengen, wat vinden jullie?

Groetjes,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten