donderdag 11 februari 2010

Shirtje voor Saartje met gepimpt rokje foto met model!






Hoi allemaal,

Al enige tijd had ik het tricot zwart met witte stipjes liggen. Wist eigenlijk niet zo goed wat ik er van zou gaan maken tot vanmiddag. Meteen een Zoe geknipt, de mouwen nog uit een restje nicky verlours kunnen halen, maar voor de zekerheid toch maar een reepje tricot eraan genaaid omdat de mouwen precies dezelfde lengte hadden als haar armen (en er moest nog een zoom in....). Verder nog 2 applicaties die ik had liggen gebruikt en mijn meisje is weer tevreden. Ook het boordje en de zomen zijn erg goed gelukt!

Heb trouwens ook nog een legging uit de zwart/witte tricot kunnen halen maar die is nog niet af. Wilde een roezel onderaan naaien met de locker en een rolzoom (idee heb ik ergens op Sancho gelezen). Morgen maar een proberen of dit gaat lukken, de laatste keer rolzomen met tricot was geen succes. Wellicht nog morgen een foto met de kleren aan.

Groetjes,
Danielle

2 opmerkingen:

  1. Leuk om het motieven in gebruik te zien !!

    Groetjes Sandra
    (www.applicatie-en-zo.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi setje zo bij elkaar! Mooie combi nicky velours met tricot.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen