woensdag 10 februari 2010

Porsche-shirt voor Job







Job heeft gevraagd of ik voor hem een Porsche-shirt wil maken. Mama had namelijk enige tijd geleden een BMW X5-shirt voor hem gemaakt (mijn allereerste shirt voor hem) en nu papa een andere auto heeft wilde hij heel graag een shirt met de nieuwe auto erop. Veel stofkeuze had hij niet maar we hebben een leuke combi gemaakt met blauw en bruin. Nog wat gemixt met de stofjes (met de locker gaat dit supersnel). Vervolgens op zoek naar een mooie afbeelding van de auto en van het logo. Deze geprint op t-shirt transfer voor donkere shirts. Heb trouwens wel gemerkt dat er flink wat kwaliteitsverschil in papier is. Omdat de kantoorhandel in het weekend dicht was heb ik papier gekocht bij de Bruna (4 vellen voor 5 euro). Maar wat een verschil in kwaliteit! De kleuren zijn veel fletser, net of het meer vervaagd in het papier. Toch maar tot maandag gewacht en nadat het besteld was op woensdag opgehaald (5 vellen voor 13,50 euro). Maar ben wel blij dat ik er mee gewacht heb, ziet er veeeeel beter uit. Het papier weer op katoen gestreken, fliesofix eronder en daarna op het shirt gestreken, vervolgens met stik-en-trek vastgestikt. Ging als een speer! Ik vind het resultaat erg mooi geworden, denk ons mannetje ook wel! Morgen een update met het shirt aan.

Groetjes,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten