zaterdag 18 februari 2012

Poppenkleertjes voor de voorjaarsmarkt




Hoi allemaal,

Op vrijdag 2 maart organiseert onze school een voorjaarsmarkt. Samen met een naaimaatje zorgen we voor een creakraam. Op die kraam willen we babyborn kleertjes, tutdoekjes, zakdoeshoesjes, pennenrollen, luiertasjes, memoborden en gewone tasjes verkopen. Mijn naaimaatje en ik zorgen voor alle stofjes, bandjes, schilderijen (voor de memoborden), knopen, patronen enz. We hebben 1 avond patronen geknipt (wel 60 patronen zijn er geknipt!) en afgelopen week hebben we genaaid met wel 15 moeders! Alles is weg genaaid of wordt thuis nog genaaid, een enorm succes. Nu nog verkopen! Zelf heb ik nog wat babyborn kleertjes genaaid, gewoon omdat het zo leuk is en lekker in 1 avond klaar. Het is een jurkje van Wollyonline, een haarband naar een idee op een ander blog en een broekje (gekregen via Sancho-power). Deze setjes willen we gaan verkopen voor 7,50 euro. Wat denken jullie, zal het verkocht worden. We hebben ongeveer 15 setjes van deze kleertjes.

Groetjes,
Danielle

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er wel superleuk uit zeg, hartjes stof komt me bekend voor.
    Hopenlijk verkoop je het allemaal.
    Ligt een beetje aan de mensen die komen en het doel waarvoor verkocht wordt.
    Succes ermee, groetjes, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er erg leuk uitzien ! Maar het is altijd afwachten of het goed verkoopt. Ligt indd aan wat voor mensen er komen. Soms denk ik wel eens "dat gaat echt goed lopen" en verkoop ik er geen 1. Succes !! Gezellig is een marktje altijd wel vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en wat een leuke, vrolijke stofjes! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gaan vast als een tierelier want ze zijn super schattig!
    Heel veel succes met de verkoop!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke setjes voor de pop.
    Volgens mij zijn die zo verkocht.
    Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke poppenkleertjes! Hebben je meiden die gezien en mogen ze wel het huis uit? ;-) Die verkoop komt vast helemaal goed, ik vind 7,50 een hele mooie prijs voor een compleet setje en dan ook nog voor een goed doel. :) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen