vrijdag 9 december 2011

Makkelijke rok voor mezelf


Hoi allemaal,

Leuke rok gemaakt voor mezelf. Ben er helemaal blij mee. Ik heb een patroon uit een knip gebruikt (zelfde als de zwarte rok met bloemen van een paar berichten hiervoor) en dan zonder rits geknipt. Ook de tailleband iets meer laten toelopen, omdat ik maat 42 wel nodig heb voor mijn billen, maar niet voor taille. Zonder rits is deze rok in 1 of 2 uurtjes gemaakt! Hoewel mijn lieve kindjes graag een foto wilden maken (en deze allemaal onscherp waren), een foto gemaakt met de zelfontspanner, handig!

Groetjes,
Danielle

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren staat je heel goed deze combinatie en leuk met die laarzen. Een makkelijk patroon is ook fijn en deze rok zit natuurlijk heerlijk veel plezier ervan. Je knoopjurk is ook weer goed gelukt, mooie stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ik heb m ook van hetzelfde stofje (ik heb iig de nicky in die pritn) en heb de romo gebruikt. Maar met rode laarsjes is ie helemaal leuk. Jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat ie je goed zeg, en wat een heerlijk warme kleuren zo bij elkaar! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook heel mooi! (en die deuren achter je ook! ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig rokje. Het hele setje staat je prachtig!, schitterende kleuren.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben het helemaal eens met de voorgaande reacties.schitterende set!
    groetjes,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen