zondag 15 mei 2011

Bewerkte Elodie voor Emily




Hoi allemaal,

De laatste weken komt er niet echt veel uit mijn handen. Ik heb nog een jurk gemaakt voor Saartje (met een prinsessenprint met glitters), daarbij komt nog een onderjurk, die maar niet af wil. Van de week dit jurkje bedacht. De onderkant is van de Elodie, de bovenkant is naar het idee van het MS 65 patroon, maar de bretels zijn dan weer anders. Ik heb kant en klaar lint gekocht op de markt en daar de gespen aan vast genaaid. Ik vind het een leuk jurkje geworden (zeker gezien de snelheid waarmee het is gemaakt, zo af), maar vind het wel zo' n jurkje dat echt 'gemaakt' is (en niet gekocht). Niet dat dat erg is, maar het ziet er naar mijn mening zo uit, of ben ik dan te kritisch?

De dubbele onderjurk bij de Elodie bevalt me erg goed, staat leuk! Als hoogzomer jurkje denk ik erg mooi (zonder t-shirt eronder...)

Groetjes,
Danielle

3 opmerkingen:

  1. erg leuk juist!! En door die gespen ziet het er juist heel profi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem er helemaal niet "zelf gemaakt"uit zien hoor. Juist erg mooi en origineel!!
    Super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind em leuk! Lekker fris zo met die kleurtjes!
    Heb die broek van Meike van een model van een drollenvanger gemaakt. Lijf langer gemaakt en breedte van tricot lijfje genomen als breedte.
    En de pijpen ook zelf geknipt en aangezet.
    Een beetje gerommeld dus, maar wel met leuk resultaat!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen