vrijdag 7 januari 2011

Aangepaste Elodie voor Emily





Hoi allemaal,

Voor Emily een Elodie gemaakt met lange mouwen en roezels onderaan. De jurk is nog niet af, maar ik wilde even passen om te kijken hoe hij staat. Zelf vind ik de mouwen wat te lang en te pofferig, die ga ik wat innaaien en korter maken. Ook nog een mooi bandje naaien bij de bovenpas en de rok. Verder had ik net wat te weinig tule gerimpeld en moet er onderaan nog een klein stukje bijgezet geworden. Het is een echte meisjesjurk geworden om lekker rondjes in te draaien.....

Groetjes,
Danielle

1 opmerking:

  1. Vind m nu ook al leuk hoor. Het is dat ik Elodie ken en dus bij die mouwen denk dat er wat teveel aan zit maar als je dat niet had is het een superlieve jurk.

    Wat een puf heb jij zeg!

    BeantwoordenVerwijderen