dinsdag 14 december 2010

mutsje en broekjes



Hoi allemaal,

Nadat de babykamer bijna ingericht was, kwam ik er achter dat ik eigenlijk weinig broekjes en mutsjes voor onze nieuwe baby heb. Bijna alle mutsjes die ik heb zijn roze of met bloemetjes o.i.d. Ook de kleertjes zijn overwegend roze, tijd dus voor wat jongenskleding. Deze drie broekjes zijn het begin van een setje, heb er ook 3 wikkeltruitjes bij geknipt, die er leuk bij passen. Verder nog een mutsje geknipt liggen die ook bij 1 van de setjes past. De broekjes zijn uit een ottobre, erg leuk en makkelijk om te maken (zoals een legging). Het mutsje heb ik nageknipt van een bestaand model (oililymutsje met bloemen). Ook leuk om te maken, is gevoerd van binnen met een grijs/wit gestreepte tricot. Nu de wikkelvestjes nog.

Groetjes,
Danielle


6 opmerkingen:

  1. Hay Danielle,

    Ik was een tijdje internet/blogvrij geweest en ben je helemaal kwijt geraak. Wat ben ik blij voor je dat jullie zwanger zijn. Van harte gefeliciteerd! En wat een leuke broekjes en mutsjes. Wanneer ben je uitgerekend?
    Geweldig nieuws om zo tegen te komen! Leuk voor jou!
    Liefs Lisha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke broekjes! En dat mutsje is geweldig! Ik zou bijna zelf ook wat voor ons kleine meisje maken. Ik ben zelf 7 wk geleden bevallen van onze derde dochter, helaas dus een uitpuilende kast voor onze meid, voorlopig hoef ik voor haar niets te maken ;). Het ziet er leuk uit! Gr. Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Je hoef zeker niet zo lang meer nu?
    Spannend hoor! Ben benieuwd naar de wikkelvestjes.

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoef=hoeft natuurlijk ;-))) Was iets te snel met klikken....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw.... laat die baby maar komen of niet!
    echt super hoor!
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen