vrijdag 20 november 2009

Een shirt voor Job!





Voor Job heb ik eigenlijk nog niets genaaid. Ik vind het lastig om voor een jongen wat te maken en leef me uit op de creaties voor mijn meisjes. Maar goed, hun kledingkasten zitten redelijk vol, dus nu iets voor Job. Hij vindt de auto van papa helemaal geweldig en die heb ik op zijn shirt gezet. De afbeelding is van internet gehaald en 'gesolorised' (1 van de weinige opties om de foto iets anders te maken op mijn pc). Daarna op t-shirt transfer voor donkere shirts geprint, vervolgens op zwart katoen gestreken, daarna op vliesofix, vervolgens gestreken op het tricot en met de machine een zigzag erlangs. Op de mouw heb ik de letters bmw x5 geappliceerd. Voor de eerste keer een applicatie en op de machine. Ging redelijk, maar kan veel netter. Heb de letters eerst met vliesofix erop gestreken en daarna met de naaimachine in zigzagstand er langs. Het model is een Zoe, maar ik vind de hals te wijd. Las volgens mij in de beschrijving dat ik dan iets aan de bovenkant erbij moet knippen, voor de volgende keer, want mijn zoon vond het shirt echt helemaal mooi, cool, vet en gaaf! En ook nog even lekker gek doen met je zusje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten